2019(e)ko azaroaren 6(a), asteazkena

Zientzia museoan, Maialenen partez

Kaixo, nik Maialen dut izena etaDonostiako zientzia museoari buruz hitz egingo dizuet.

Hasieran kotxea hartu eta Donostiara joan ginen, nire aita, nire ama, nire neba eta lagun batzuekin ere. Simulagarriak zeuden, margolanak, jolasak eta erakusketan.

Lehenengoz bisita gidatu bat egin genuen. Animalia asko ikusi eta ikutu genituen. Bisita gidatua amaitu zenean pelikula bat ikusi genuen; planetei buruz zen 3D bezalakoa. 30 minutu iraundu zuen pelikula!




"Segway" izeneko garraiobide batean ibili nahi genuen baina bakarrik zegoen segway bat eta ez ginen ibili. Gero momentu dibertigarriena SIMULAGARRIAK zeuden!! Max fligth, Mr1/2, moto bat, kotxe bat eta Ondorio izenenko bat. Nire lagunak eta ni Ondorian sartu ginen.


Ondoriotik atera ginenean jatera joan ginen. Ordu bat pasa eta gero... erakusketak iksu genituen! Eta ohe bat orratzez beteta zegoen. Guztia amaitu zenenan, berriro simulagarrietara joan ginen. Gustatzea espero dut!


(Maialen)

10 iruzkin:

Pasapalabra en English

Kaixo denori: Pasapalabra hau topatu dut. Ingelesez dago baina uste dut kapazak izango zaretela egiteko. Nik 23 hitz asmatu ditut eta zuek...