2019(e)ko azaroaren 8(a), ostirala

Teklatuarekin praktikatzen


Mekanografia beti pizka bat astuna da, baina ikasi ezkero lortzen duzuna bizitza osorako da. Beraz, ekin lanari!

Gainera gero eta gauza gehiago egiten ditugu ordenagailuaren bidez eta datorren urtean tableta ondo erabili nahi baduzue...

Ikasi nahi baduzu egin klik irudian.


12 iruzkin:

  1. diruditsen da oso erresa dela baina ez

    ErantzunEzabatu
  2. oso dibertigarria usten dut dela

    ErantzunEzabatu
  3. Nos sirve para aprender (Alejandro)

    ErantzunEzabatu
  4. Niri piska bat zaila iruditu zait baina oso dibertigarria (Ari)

    ErantzunEzabatu
  5. Oso dibertigarria da baina ezin dut jolastu zeren ez dauka tekaduak (Catalina)

    ErantzunEzabatu
  6. Oso saila da!!! baina asko balio du ikasteko eta oso interesgarria iruditzen zait(Virgi)

    ErantzunEzabatu
  7. Oso dibertigarria da!(Galder)

    ErantzunEzabatu
  8. Asko gustatzen zait eta gainera pixka bar zaila da!(Maialen)

    ErantzunEzabatu

Pasapalabra en English

Kaixo denori: Pasapalabra hau topatu dut. Ingelesez dago baina uste dut kapazak izango zaretela egiteko. Nik 23 hitz asmatu ditut eta zuek...