2019(e)ko azaroaren 15(a), ostirala

Saioaren tarta



Antzerki hau egiteko lehenengoz, zozketa bat egin genuen pertsonaiak izateko. Ondoren agendan idatzi genuen zer ekarri behar zen. Antzerkia baino lehen papera ikasi behar genuen. Antzerkia asteartean izango zen. Materiala ekarri behar genuen eta papera ikasita.

Eta... ANTZERKIKA HELDU ZEN!! 

Denok materiala ekarri genuen eta papera ikasi genuen. Batzuk oso barregarriak etorri ziren. Adibidez: Telmok ezpainak margotu zituen, Ander bezala pasa den urtean. Batzuk oso urdurik zeuden.

Baina gero antzerkia oso ondo egin zuten. oso dibertigarria izan zen!!

(Nora B., Maritxu, Alejandro eta Egoitz)



4 iruzkin:

  1. Asko guztatzen zait (Catalina naiz)

    ErantzunEzabatu
  2. oso dibertigarie dibertigaria da (Nora B)

    ErantzunEzabatu
  3. Nire uztes asko praktikatu dugu (Ari)

    ErantzunEzabatu
  4. Asko gustazen zait eta oso ondo pasatzen dugu antzerkia egiten.(Maialen)

    ErantzunEzabatu

Pasapalabra en English

Kaixo denori: Pasapalabra hau topatu dut. Ingelesez dago baina uste dut kapazak izango zaretela egiteko. Nik 23 hitz asmatu ditut eta zuek...