2019(e)ko urriaren 29(a), asteartea

Eguzki maketa

Gizarteko 0 gaia ikasten ari nintzenean maketa bat egitea pentsatu nuen.

Lehenengoz, materiala behar nuen eta denda batera joan nintzen. Erosi genuen kortxozko pilotak, margoak, alanbrea eta egur pizka bat. Eta dena erosita neukanean lanean hasi nintzen.

1. Eguzkia laranjaz, Lurra urdinez eta Ilargia grisez margotu genituen.

2. Estruktura egin genuen eta egurran itsatsi genuen.

3. Lurran poloak margotu genituen eta estrukturan itsatsi genuen.

4. Eguzkia urez eta margo horiz margotu genuen.

5. Ilargia pizka bat txuriz margotu genuen.

6. Denak, Ilargia, Eguzkia eta Lurra estrukturan itsatsi genuen.

Eta ikusi duzue nola geratu den. Espero dut gustatu zaizuela.

(Aroa)


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina

Pasapalabra en English

Kaixo denori: Pasapalabra hau topatu dut. Ingelesez dago baina uste dut kapazak izango zaretela egiteko. Nik 23 hitz asmatu ditut eta zuek...