2019(e)ko martxoaren 1(a), ostirala

Mahaien jokua

Otsailaren 18an mahaien joku bat egin genuen klasean mahaiekin.

Jokua hauxe zen: gure mahaiak zeuden eta musikarekin dantzatu egin behar genuen. Mar, gure irakasleak pausatu egiten zuen musika eta momentu horretan denok mahaietara igo behar genuen. 

Partida bakoitzean, andereƱoak mahaiak kentzen zituen eta holan denok batera lan egiten ikasi genuen.

Primeran pasatu genuen!!

(Jone, Aroa eta Daniel)




3 iruzkin:

  1. Oso ondo pasatu nuen eta ikasi nuen taldeka lan egitea dibertigarria da.(MIREN)

    ErantzunEzabatu
  2. Oso dibertigarria da (Edurne)

    ErantzunEzabatu
  3. Oso ondo pasatu nuen jolasarekin(NORAL)

    ErantzunEzabatu

Pasapalabra en English

Kaixo denori: Pasapalabra hau topatu dut. Ingelesez dago baina uste dut kapazak izango zaretela egiteko. Nik 23 hitz asmatu ditut eta zuek...