2020(e)ko apirilaren 30(a), osteguna

Maritxuren legoak

Etxean egoten naizenean bitartean hiru lego egin ditut:San Franziskokoa, New Yorkokoa eta Londresekoa.

Espero dut gustatzea! (Maritxu)





3 iruzkin:

  1. Super-super politak dira Maritxu. Aho bete hortz geratu naiz zure legoekin! Mila esker gurekin partekatzeagatik!!!(Maialen)

    ErantzunEzabatu
  2. ZE PASADA MARITXUUUUUUUUU!!! O.M.G (Miren)

    ErantzunEzabatu
  3. Hala Maritxu oso �� oso súper polita da. Aho bete hortz gera tu nariz niri pillo eta milloi guztatu zait������¡Sige así con los legos
    pronto serás una crac aciendo eso ����������������������(Catalina)

    ErantzunEzabatu

Pasapalabra en English

Kaixo denori: Pasapalabra hau topatu dut. Ingelesez dago baina uste dut kapazak izango zaretela egiteko. Nik 23 hitz asmatu ditut eta zuek...