2020(e)ko urtarrilaren 24(a), ostirala

Birusak

Kaixo:

AndereƱoak esan zigun antzerki bat egingo genuela. Asteartean egin genuen antzerkia.

Gabi oso barregarri etorri zen mozorrotuta klasera ho, ho, ho! botila bat bere buruan ipini zuen eta bere ilea inguruan. Bai barregarria zen! Besteak ere material pilo ekarri zuten.

Saioa pertsonaiak ordenagailua eraman zuen medikura. Eta antzerkia izan zer eta denok oso ondo pasatu genuen.

(Jone, Telma eta Catalina)




2 iruzkin:

  1. Super dibertigarria izan zen egitea baina,nik uste dut Birusen antzerkia egin eta gero, klaseko gehienei birusa sartu zitzaien.(Maialen)

    ErantzunEzabatu
  2. Ze ondo pasatu genuen antzerkia prestatzen eta egiten!!!(Virgi)

    ErantzunEzabatu

Pasapalabra en English

Kaixo denori: Pasapalabra hau topatu dut. Ingelesez dago baina uste dut kapazak izango zaretela egiteko. Nik 23 hitz asmatu ditut eta zuek...