2019(e)ko abenduaren 11(a), asteazkena

Gabonetako opariak

Gabonoak etortzen dira eta opariak egin nahi genituen. Aroak izar batzuk egin zituen eta Mirenek advientoko egutegi bat egin zuen.

Nola egiten diren izarrak azalduko dizue Aroak:

1. Lehenengoz materiala behar zune. Alanbrea, egurra eta torlojuak.
2. Torlojuak egurran sartu behar genuen izarraren formarekin eta gero alanbrea tolestu. Izar guztiak geneukanean soka txiki bat jarri nion eta horrela egin nuen andereƱoaren oparia.
3. AndereƱoaren oparin Ana idatzi nuen eta loretxo bat margoztu nuenean amaitu egin nuen lana.

Espero dut izarrak asko gustatzea eta orain advientoko egutegiarekin uzten dizuet.

Honela egiten da advientoko egutegia:

Materiala:

24 tutu komuneko papera, kartukina, pinotxo papera, pegatinak, grapagailu bat eta... LITXARRERIAK!!

Nola egiten da?

1. Grapagailuarekin tutuak grapatu
2. Ondoren kartulinarekin beheko partea forratu.
3. Azkenik tutuak forratu eta pegatinak ipini.

(Miren eta Aroa)



3 iruzkin:

  1. Oso dibertigarria isan zen egitea (Aroa)

    ErantzunEzabatu
  2. Oso saila iruditzen zitzaidan lehen baina orain erresago iruditzen zait (Ari)

    ErantzunEzabatu
  3. Super-super politak dira Aroaren izarrak eta Mirenen advientoko egutegia. ESKERRIK ASKOAROA ETA MIREN!!!!!(Maialen)

    ErantzunEzabatu

Pasapalabra en English

Kaixo denori: Pasapalabra hau topatu dut. Ingelesez dago baina uste dut kapazak izango zaretela egiteko. Nik 23 hitz asmatu ditut eta zuek...