2019(e)ko apirilaren 8(a), astelehena

Frantziatik

Kaixo:

Ni Nora B naiz eta Toulousera joan naiz nire familiarekin lagunen etxera. Panpinezko txakur bat oparitu zidaten eta janaria supergozo zegoen!

(Nora B)






Kaixo, ni Viriginia naiz eta joan nintzen Lisboara. Asko gustatu zitzaidan baina gehien gustatu zitzaidana izan zen autobus anfibioa. Autobus anfibioa da autobus bat eta gero uretan sartzen da aldapa batetik. 

Oso dibertigarria izan zen eta gonbidatzen dizuet joateko oso polita delako eta nahi baduzue gehiago ikasi Lisboari buruz nire power pointan egin klik eta ikusi!! "Virginia Lisboan" deitzen da

(Virgi)

 

1 iruzkin:

Pasapalabra en English

Kaixo denori: Pasapalabra hau topatu dut. Ingelesez dago baina uste dut kapazak izango zaretela egiteko. Nik 23 hitz asmatu ditut eta zuek...