2019(e)ko ekainaren 14(a), ostirala

Merkatuaren proiektua

Proiektu hau egiteko lehenengoz Anak merkatu bat egingo genuela esan zigun. Merkatuko karpeta bat eman zigun.

Lehenengoz janarizko enbaseak eskolara ekarri behar genituen. Gero Ensantxeko merkatura joan ginen karpetarekin. Fitxa batzuk zeuden eta guk bete behar genituen. 
Publizitatea ere egin genuen. Etxean dirua prestatu behar genuen, paperezko dirua moztuta.

Ostiralean merkatua egin genuen. Bigarren mailakoak etorri ziren erostera. 

Azkenenak merkatuaren ebaluaketa egin genuen.

(Edurne, Ander eta Alejandro)




2 iruzkin:

  1. OSO ONDO PASATU NUEN MEKATUA EGITEN ETA ASKO IKASI NUEN (EDURNE)

    ErantzunEzabatu
  2. OSO POLITA ETA DIBERTIGARRIA IZAN ZEN.(MIREN)

    ErantzunEzabatu

Pasapalabra en English

Kaixo denori: Pasapalabra hau topatu dut. Ingelesez dago baina uste dut kapazak izango zaretela egiteko. Nik 23 hitz asmatu ditut eta zuek...